Veel gestelde vragen
Wat is de levertijd?
Als je vandaag een bestelling plaatst, wordt deze zo snel mogelijk verzonden. Zodra DHL eCommerce je bestelling bij ons magazijn heeft opgehaald, ontvang je een e-mail met een track & trace-code. Heb je de bezorger gemist? Dan wordt je pakket bezorgd bij het dichtstbijzijnde DHL eCommerce ServicePoint. Met de track & trace-code kun je je bestelling uiteraard volgen.
Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?
Wij zijn een webshop en hebben geen fysieke winkel.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Heb je de bevestiging niet ontvangen? Controleer je spamfolder om te zien of de e-mail daar per ongeluk is terechtgekomen. Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je graag verder!
Wat zijn de verzendkosten?
De prijs voor het verzenden in Nederland is €4,95. Deze prijs is inclusief track & trace met DHL Ecommerce.
hoe retourneer ik mijn bestelling?
Niet tevreden? Dat is natuurlijk geen probleem! Je hebt 14 dagen de tijd om je artikel(en) te ruilen. Om je retour aan te melden dien je via ons mailadres een retour aan te vragen; (info@jaliejewellery.com).
Let op: gebruik hetzelfde e-mailadres als waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
Nadat je een mail gestuurd hebt, ontvang je van ons het retouradres.
Voeg altijd de pakbon bij je retourverzending. Zodra wij je pakket ontvangen, wordt dit beoordeeld. Let daarbij op het volgende:
- Verpak het artikel in de originele verpakking als waarin je het ontvangen hebt.
- Het artikel moet in originele staat zijn.
Na goedkeuring ontvang je binnen 3 werkdagen je aankoopbedrag terug.
Mocht je ergens tegenaan lopen, dan helpt onze klatenservice je graag verder!